Blogger Layouts

Thursday, June 14, 2012

NEW ME..^_^

THIS IS NEW ME...aku skrg suda bekerja di esso kembali...,mcm kate smone balik ke tmpt asal..;p
well aku skrg xmcm aku yg dulu...,dulu aku biar org buat suka ati kt aku...,pengalaman itu mematangkan betul..??..itulah aku...,sekali org buat aku xkn aku bagi muka mcm dulu lgi....,aku buat smpai org tu mengalah...:)..,sbb aku xbkerja d'NXP lgi adalah...,aku xsuka d'buli...,sbelom aku berhenti aku sempat la inform kat supervisor psal prangai dorg ni kan....,then slepas aku brenti mreke mesej aku ckp aku brukkan mreke pde supervisor...,dorg mmg xnk mengaku salah dorg...,suka mletakkan ksalahan pda org lain...itulah diri mreke sntise nk nmpak perfect...well aku nk cari kje yg lebih baik dn mnjamin mse depan...hmmm...adeehh xtau lgi nk citer cmne..,bnyk yg nk aku share kt sini mybe next time...:P...blog aku pon blom d'kmaskini..;p
inilah diri aku simple je....,xske pkir panjang...:Psmpai sini dlu la..,aku undur diri...salam...:)

No comments:

Post a Comment