Blogger Layouts

Wednesday, January 25, 2012

WORK AT NXP(ASSEMBLY PLANTS MALAYSIA)

Aqu mula bekerja di NXP pada 19-09-2011,sekarang aku sudah menjadi pekerja tetap selepas 3 bulan aku bekerja.Mula-mula memang la susah,aku pula jenis yang susah masuk otak.Sebulan jugalah aku pandai jaga mesin sendiri.Tapi itu bukan persoalannya,aku nak bercerita tentang perangai rakan-rakan sekerja aku.ya di tempat kerja memang mereka rakan-rakan aku,tapi di luar mereka bukan rakan-rakan aku.Agak membingungkan kepala otak aku,tapi itulah segelintir pekerja kilang.Ade masanye aku ingin berhenti kerja tak tahan aku dengan perangai diorang itu.Nak buat tak tahu tak boleh juga sebab aku ni jenis yang cepat panas apalagi dengan mulut laser diorang buat aku tak tahan.Ade yang suruh aku buat tak endah je aku tak boleh la,tak tahan hati aku yang sakit.Aku nak cari kerja lain la,sementara tunggu dapat kerja lain aku sabar la sekejap.Eh.aku nak tolong mak masak la da masuk zohor da ni.Nanti ada masa aku update lagi,assalamualaikum..:)

No comments:

Post a Comment